Mina julklappar






1. Digital fotoram från mamma och pappa.
2. En Måbra-bok från mamma och pappa, ''Boken tar upp sorg, motivation, ilska, rädsla och andra starka känslor som drabbar en i tonåren.'' Mamma tyckte den passa mig, haha, den verkar bra faktiskt.
3. Coolaste JetSet-klockan från mormor och morfar.
4. Webbkamera från Linda ock Andreas.
5. Trosor från Linda och 30min make up-kurs som ska spenderas med Linda.
6. Verkligen finaste koppen från min bror.

Sen har jag fått massa mer saker, bla presentkort på H&M från moster Annelie, ett halsband från Jennifer, ett nagellack från Andreas och Linda. Säkert nått jag glömt just nu.
Paljettkavajen jag visa för länge sen var en tidig julklapp från farmor och farfar.

Bilderna är ju inte dom vackraste, men har inte lärt mig kameran än. Här är kameran btw:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0