TISDAG


Såhär såg det ut hemma hos mig halv åtte imorse, usch.

men vid tre tiden i uppsala var det gröna löv och sol.

fick finfina armband av farmor, tack tack!

hittade lite skönhetsprodukter

beslutsångest, ha kvar eller lämna tillbaka?

Åkte som sagt in till stan efter skolan idag. Gick till farmor och farfar och åt mat där med mamma. Sen gick mamma och jag ner på stan och kolllade i några butiker, sedan gick vi till ukk på mässan, plocka på mig massa papper och sånt om olika skolor och program så nu får jag ta och läsa dom. Hittade ett par snygga men lite svårmatchade byxor men köpte dom ändå, och nu har jag fått lite ångest om jag ska ha kvar dom eller lämna tillbaka? Verkligen första gången jag köpte ett par riktiga byxor på säkert två år, och då överdriver jag inte! Hej älskade leggins.
Nu ska jag plugga so, islam och judendom, inte det roligaste kanske, men men. see you later alligator!

Kommentarer
Postat av: E-bet

Behåll byxorna på??????

2009-10-15 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0