backseat


Gamla bilder

Tjena tjena, sitter o käkar kex och dricker cola! ( o lyssnar på mina favvolåtar just nu; fall out boy - grand theft autumn / where is your boy tonight & a little less sixteen candles, a little more ''touch me'', inte nyaste men nyligen återfunnen kärlek)
Har vart hos tandläkaren idag och spänt åt tandställningen lite granna, kommer nog inte vara skönt ikväll/natt.
Kvällens planer är väl typ plugg och kanske nån cykeltur i det grymt fina vädret. Nu ska jag lyssna vidare och kolla lite bloggar så kanske vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Cola och kex måste vara en av de sämsta blandningen jag hört haha :p ;D

2010-04-19 @ 17:44:46
URL: http://mandizi.blogg.se/
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 23:06:11
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0