Bara jag som får riktig jävla ångest pga konserter?

När jag äntligen fick se panic at the disco live, efter att ha älskat dom i ca tre år, så stog jag inte längst fram, även fast jag nästan gjorde det under förbanden pga att jag inte palla trycket. Efter det kunde jag varken lyssna på patd eller höra liveinspelade låtar överhuvudtaget. Vet att det låter jävligt töntigt men detta är väldigt känsligt fortfarande trots att det gått mer än två år nu, darrar fortfarande lite på rösten när jag berättar om det för folk.
Och just nu har jag stor ångest för att teddybears spelning på grönan landat mitt på min skolavsltuning. Jag lider verkligen när jag hör deras låtar nu, speciellt rocket scientist som jag verkligen velat se live sedan jag såg det på tv från p3guld. Men det kommer väl fler chanser med teddybears, vill ju nte missa min kanske sista kväll med hela klassen.
Däremot kommer det nog inte fler chanser med patd eftersom ryan och jon lämnade bandet för ett tag sen, en annan sak som är väldigt kännsligt. (Grät och kollade på minnes

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Asså det känns så konstigt, mins i sexan när vi oavbrutet gick och sjöng deras låtar :/ Minns, Älska<33

2010-04-27 @ 18:31:23
URL: http://jenniferry.blogg.se/
Postat av: Linn

Tycker inte det låter konstigt alls :) Det var exekt så för mig när jag vart på Green Day i oktober. Flera månader efter har jag känt mig helt konstig, det var värst de första veckaorna men det känns fortfarande. Jag hade inte ens ståplats...Jag ville ju stå allra närmast scenen och inte högt upp på nån jävla lektare! Men det var ju den bäste kvällen i mitt liv ändå såklart! Men jag fick typ ångest eller nåt...av att tänka tillbaka på den kvällen. Jag blev typ konstigt depp påp nåt jävla sätt. Aja jag vet inte, men dethär med konserter är sjukt...men underbart!

2010-04-27 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0