Halloj


Gammal bild men det är ungefär såhär jag ser ut just nu.  Är hemma från skolan, lite sjuk sådär. Vet ni hur skönt det är för halsen att äta kex när man har ont i den? jätteskönt, så sitter och äter kex samtidigt som jag lyssnar på the seeds, sjuuukt bra! Skulle ju till stan med amanda idag igentligen, men de blir ju inte av. Tur att man har en gullig mamma som köper blondering och mascara till en. Ikväll blir det allstå så att jag slingar håret i en ljusare ton.
Nej nu ska jag nog borsta bort kaksmulorna från so-häftet och plugga lite till morgondagens prov ifall jag orkar ta mig till skolan, har ju mattenationella också, blä. Sen ska jag väl börja på min hkgrej som ska va inne på fredag. Ska nog skriva om matkultur. Blir säkert skitbra, men så blir det inte det ;ppPPpppPPppp

Juste man lär sig mycket av att lyssna på radion, idag lärde jag mig bla att jason derulo säger jason derulo i början av watcha say, och att simon och thomas är ett par!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Krya på dig <3 du måste komma imorgon?

2010-04-21 @ 16:18:15
URL: http://mandizi.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JASOON DERUULOO, nej men seriöst de är så fett groteskt äckliga gubbar att man spyr :(<3

2010-04-21 @ 20:33:54
URL: http://jenniferry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0