fredag

Objects of my affection går på repeat och jag är hungrig.
Helgens planer:
Fredag -Äntligen fredag, ska bara sitta hemma och måla, lyssna på musik, läsa bloggar och kolla på film. Allt jag är bäst på, och ja jag gillar att vara ensam, så skönt att göra vad man vill. Ska nog se på Dirty Dancing. För ett år sen såg jag på den varje dag ibland, iaf varje helg, och ja det beror nog på den underbara musiken i filmen. Nu har jag inte sett på den på väldigt länge men såg att den gick på tv igår så blev så sugen på den.
Lördag -Middag med familjen och vänner till familjen.
Söndag -Alla hjärtans dag, ensam. Det ska ju gå många bra kärleksfilmer på tv så jag klarar mig nog väldigt bra.
Blir alltså en helhelg hemma troligtvis, första gången på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0