S.Darko



Var ju så klart tvungen att se ''uppföjaren'' till Donnie Darko, S.Darko, om man nu kan kan kalla den uppföljare för det är exakt samma story bara det att det handlar om donnies lillasyster några år senare. Och då menar jag verkligen exakt samma grej, det händer massa skumma saker, jorden ska gå under, dom reser fram och tillbaka i tiden, en kille dör och hela jorden räddas. Känns verkligen som ''Åh jag såg donnie darko och jag gilla den, nu ska jag göra en likadan film, hm, jag kallar det uppföljaren''.
Första halvan var helt wtf det här suger, men sen började jag faktiskt gilla den. Och när Jeremy kom in i bild så såg man ju genast att det var en brunhårig Jasper Cullen.
Men iaf, om man gillar Donnie Darko så ska man väl se den här också. Även fast Donnie Darko är bättre.

Första dagen på lovet och jag stannar inne framför datorn och ser på film hela dagen, such a carro thing to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0