Vi kör en bildbomb från idag också


Vet att jag tjatar men just nu finns det inget bättre än äppelpaj och mcflurry!

Snygga brudar!

Jag har blivit värsta fågelfotografen!

''Du och dina dom där påsarna'' men jag gillar dom :)

Så mysigt och fint!

Alla fåglar atackerade mig hela tiden! Linn tyckte jag var pinsam som skrek hela tiden :(

Så skratta dom åt mig och tog kort på fåglarna :( Men jag ville inte vara kvar bland alla äckeldjur och tvingade dom att flytta till stadsparken där vi satt och snacka film, gillas!

Nu måste jag gå och sova för måste gå upp klockan sex imorgon, mindre kul. Visar bilder från mitt äventyr imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Fört och främst: WTF är det med min lugg på alla bilderna!!? XD hahaha så går det när man glömmer Volymaster hos mamma :(

Och sen , så var din fågelskräck så jävla rolig! Ska fan fånga en fiskmås och ge till dig i julklapp! haha XD

2010-07-06 @ 13:03:27
Postat av: Amanda

Tack för bilderna >.< :p

2010-07-06 @ 17:31:17
URL: http://moui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0