En dag med mamma & pappa



Jesper är på klassresa så hängde med mamma och pappa igår. Var först på skyttorps dagarna (ehehe skabb) men hittade en grönglasblomma för 20spänn, kap! Aldrig sett en grön förut och ah jag samlar på sånna glasblommor, köper alla jag ser på loppisar, marknader och skit.
Sen på kvällen blev det en lååång biltur till nånstans och tillbaka, sånt gillar jag! Åka bil länge och lyssna på musik, läsa tidningar eller bara sitta och njuta av landskapen utanför bilrutan. Typ nästan min favrit sysselsättning på sommaren, tycker det är helt underbart, ärligt.
Tiggde iaf till mig lite färg och en ryggsäck på nån random affär. Har letat länge efter en fin liten ryggsäck!
Idag har jag bara legat och stekt i solen, klippt gräset och ätit mackor på balkongen med mamma. Det gillar jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0