Har fått nån grej för klänningar


Okej bilden är inte alls rättvis. Men har fått nån grej för klänningar nu och kom på att jag hade den här finfina grejen i garderoben. Egentligen är det mer en långklänning men med ett skärp i midjan blir den fiiiin! (Har inget emot långkläningar, vill egentligen ha en men vågar inte, men den här slutar liksom mitt på vaden) Fast tror de kan va ett nattlinne, men vem fan bryr sig?

Och drar man ut banden så får den en skitsnygg rygg!


Såhär bar jag den i söndags. Nu längtar jag till ett bra tillfälle att använda min nya klänning från lindex.
Btw, vafan äre för fel på vädret? har vart mellan 10 och 13 grader idag??? och regn/sol/regn/mulet/sol/mulet, mulet mulet.... Man blir ju deprimerad och tvspels beroende.

Kommentarer
Postat av: ee

jättefint:)

2010-06-15 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0