Impulsköp, tråkiga bilder & presenter.


Efter att ha sett den här skönheten har jag länge letat efter en budjetvariant i samma färgskala, idag hitta jag en på lindexs rea för 199:-


Snyggaste ryggen hittar du på h&m för 149:-

Glansiga boxningsshorts från monki för 150:-

Skor från skopunkten på rea för 149:-

Allt är impulsköp och såg jävligt bra ut i affären men är lite tveksamt nu hemma så jag garanterar inte att nått stannar i min garderob.

____________________________________________________________________________________________


Presenter från farmor och farfar

Cowboyhatt, vettefan om jag kommer våga använda den men det kan ju bli min nya partyhatt!

Snygga och sköna skor från ecco.

Jacka (min nya moppejacka??) från Jean Paul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0