Måndag

Slutade lite före tio(!) idag, ärentunaskolans årliga melodifestival. Niorna arbetar fram låtar på musiken och sedan sista veckan får dom uppträda med dom inför resten av skolan. Bara det att vi som hade musik förra terminen inte fick uppträda pga att inspelningsskiten va trasigt förra året. Som kompensation fick vi sluta myyycket tidigare än alla andra! Rätt chill. Fast vi had ju faktiskt fixat en låt till melodifestivalen, Carina Berg låten omgjord till Lottie Ocklind låten (våran svanska och solärare) och vi tyckte att det var onödigt att slösa bort det arbetet. Så vi snodde gitarrer från musiken och störde hennes lektion och spela upp den för henne och 6g, det gilla hon!
Men sen iaf när vi slutat så tog jag, Erica och Amanda tåget in till stan. Köpte jordgubbar och satte oss i stadsparken, mys! Sen fixade vi det sista inför balen som är imorgon, ska bli såå kul.
Nu är klockan tre och jag har hunnit med skola, käkat på mcdolnads, jordgubbar i stadsparken, shopping & mer fika, chiiiiill.

Belgien VS Polen!


Amanda

Erica

Socker<3

''En klassisk jordgubbe''
Erica sa att jag skulle få fler besökare om jag la upp den här bilden =)

Lägger nog upp nån bild från melodifestivalen senare

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, tack för bilden! Hann ju inte göra klart min snabba grimars =(

2010-06-07 @ 16:53:30
URL: http://moui.blogg.se/
Postat av: erica

HAHAHAH du kommer seriöst få flera:D:D:D:D

2010-06-07 @ 17:40:10
Postat av: sofia

jordgubbar (L)

2010-06-07 @ 19:11:14
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0