Mitt liv just nu


Söt bild från balen som jennifer skicka till mig för nån timme sen.

Känns som att det var rätt länge sen jag la ner tid på ett riktigt inlägg så tänkte skriva av mig lite nu.
Just nu sitter jag i mitt rum med kläderna jag haft hela helgen, mindre fräscht, ska tydligen vara smutsig på röven sa linda imorse, kan bero på att jag åla runt i gräset igår... mindre pinsamt. Men men, sånt händer.
Har precis tryckt i mig en power king som blev över från igår, mindre smart nu på kvällen kanske men funderar på att sitta uppe med brorsan och köra tvspel inatt, länge sen sist.
Till mina äcklig kläder har jag ett par skor som jag fick av farmor och farfar som kom hem från norge i torsdags efter att ha vart där sen i mars, fick lite annat som jag kan visa er imorgon.
Ifall ni undrar hur jag mår så har jag dragit på mig en förkylning så det länns som att mina halsmandlar är sjukt svullna. Har även ett fett pain skavsår på insidan av kinden som tandställningen ställt till med och nån jävla samlingplats för finnar i pannan. Sen så har jag inte sovit på hela veckan och gråtit ett antal dagar i rad pga splittringen av min klass, snyft. Dom är de finaste jag haft och det värsta som jag tagit för givet. Trodde aldrig att nått sånt kunde ta slut, men all good things come to an end, aight?
Igår hängde jag och Linda i ekonomikum, träffade nog nästan alla jag känner. Nä inte riktigt men många iaf. Kvällen blev väl mindre lyckad, haha... som typ alla våra kvällar? Fattar inte vad vi gör för fel. Tror vi ska sluta med alkoholen för vi hade ju roligast på studenten och då va vi nyktra. Men vi får se hur de blir med den saken.
Jag är iaf fett sugen på att dra på mig mitt kahkigröna fodral och träffa folk, men de får bli nån helg, ska ju jobba nu dom första tre veckorna, mindre peppat.
Imorgon har jag iaf tänkt att dra in till stan och bränna mina 1000spänn jag ska leva på närmaste veckorna. Kanske inte allt då men nått litet fint klädesplagg för en billig peng kanske jag hittar. Har även planer på att hälsa på en kär liten vän och överaska på födelsedagen, men mer om det imorgon, nu ska jag våldgästa min lillebrors rum och spela GTA live eller någe spännande, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: emelie

jo det är klart. allt bra med mig. vad gör du då?

2010-06-13 @ 12:44:50
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0