Onsdag


Min kära monsterhand kom och mötte mig efter jobbet så drog vi in till uppsala för att jag ville shoppa!

Gjorde det dumma misstaget att ta leggins idag igen, har vart sjuuukt varmt idag och igår!

Middag!

Shopping! visar er senare ;)

Imorgon drar jag (och linda?) med min familj till gräsö för att på fredag fira midsommar i öregrund, kommer bli nice! Men först ska jag jobba, nästa så man saknar dom söta barnen lite! Kanske inte skrivit att jag fått sommarjobb på en förskola nu? Så söta 1-4åringar.


Bara för att låten är bra och så Carro och Jennifer style! Haha Erica kommer bajs i kors åt min musiksmak.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Love it! ;D

2010-06-23 @ 21:14:55
URL: http://jenniferry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0