sugfredag

Har inte berättat allt om mitt sommarjobb, men såhär ligger de till; Jobbade bara där i måndags och det var inte bra så ringde och snacka med dom och då visade det sig att dom inte ens ville ha sommarjobbare(?). Så Ringde och snacka med komunen och dom sa att jag skulle va hemma onsdagen också (va hemma frivilligt på tisdagen) och sen fixade dom ett nytt jobb som jag skulle börja på idag(handledaren va inte där på torsdagen så fick vara hemma då också) men nej, är sjuk. Fick iaf betalt för hela veckan, förutom idag då.
Och jag som hade längtat heeeela veckan efter att få göra nått kul så skiter sig allt. Skulle in till stan ikväll men det går ju inte eftersom jag är sjuk.
Men imorgon måste jag fan va frisk för då ska vi(jag & några från min gamla klass) tälta! Tänker fan inte missa det, även om det ska va typ 15grader och regna, även om jag kommer bli sjukare. Stackars den som får dela tält med mig när jag ska snora bara :)
Sen väntar en veckas jobb = inget kuuuul. Fast på fredag är jag ju ledig och då äre midsommar, fast det känns som att det kommer faila totalt också. Och sen en vecka jobb igen, det känns som att jag aldrig ska få in den rätta sommarfeelingen med ''gör vad du vill hela nätter och dagar, du ska iaf inte göra nått viktigt imorgon''. Antar att jag får vänta två veckor till.

Nått annat helt värdelöst är att min dator har krashat och alla bloggar och skit är borta, och jag kan inte bloggadresser i huvudet? Smått panik.

Nej.. Nu ska jag vänta på att brorsan kommer hem och vill spela left 4 dead 2 med mig, det är ju helt värdelöst att köra ensam, så tråkigt...  Men jag hör av mig igen ikväll eller imorgon. Och sen med en bildbomd från helgen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0