+

tjenare bloggen! nerrå men..
igår åkte jag hem till jennifer efter skolan, vi åt mat och kolla på några avsnitt av vampire diaries, men sen runt tio fick jag åka hem pga att jag fick feber och måde dåligt, inte kul. nu sitter jag här och målar, lyssnar på daft punk och sånt kul och roligare än såhär kommer nog inte helgen bli. förra helgen hade jag nackspärr och kunde knappt göra nått, den här helgen är jag sjuk, hoppas på roligare nästa helg. fast på fredag ska jag till tandläkaren och spänna åt tandställningen eller hur man säger så kommer väl lida av tandvärk då istället. men på lördag ska jag fira mig själv med släkt och sånt och det blir nog lite roligare iaf, fyller ju år nästa måndag!
nu ska jag väl gå över till tv'n eller nått, och tvinga mamma eller pappa att hämta min kamera jag glömde hos jennifer igår så ni kan få se lite bilder kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0