Fredag


Skulle ta kort på dagens men det va helt jävla omöjligt att få en bra bild så de spårade ur lite, tog massa roliga bilder men vågar inte visa dom. Ibland är jag bra jävla rolig asså. 
Blev tyvär inte så att jennifer följde med mig hem så blir en hemmakväll ensam, kanske med brorsan, vi får se, vi får se. 
Hade iaf tänkt byta i kaninburen nu (tråååkiiiigt) men vet inte om jag orkar, är så trött, mamma kanske kan hjälpa mig imorgon? Men iaf sen ska jag äta, billys panpizza<3 Är ensam hemma med jesper så orkar inte göra mat.
Sen ska jag göra klart i mitt rum, som jag aldrig gjorde igår pga min äkliga huvudvärk. Och så ska jag fixa tårtfyllningen till imorgon då släkten ska komma och fira mig, fyller ju år på måndag. (!)
Men men, vi hörs så länge, uppdaterar sooooon, byebye!

Kommentarer
Postat av: erica

det där är min tjej..

JAPP

så äre!!!!!!!

2010-03-12 @ 16:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0