internationella kvinnodagen

" -Finns det inte internationella mansdagen?
  -Nej det är väl de dom andra 364 dagarna på året."


Är hemma från skolan idag, som förra måndagen. Tråkigt.
Längtar tills jag fyller år, verkligen, vill ha pengar, mobil, presenter och det är bara en vecka kvar.
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, hade en heldag framför tvn, orkade verkligen inte annat. Mtv hela dagen, sixteen and pregnant hela dagen. Fast sen efter the city var slut gick jag och duscha och satte mig vid datorn ett tag, fast hade verkligen inget att skriva, orkade inte skriva.
Mamma köper hårfärg till mig idag, det blir mörkbrunt igen, sen om nån månad kanske jag börjar göra det ljusare, eller så väntar jag till sommaren får bleka det som förra året, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, var det ett samtal mellan dig och en annan eller?

2010-03-08 @ 16:39:32
URL: http://mandizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0