Morgondagens planer

- Jennifer kommer hit och vi åker till stan.
- Tandläkaren (har ju tandställning, ifall ni inte visste de)
- Möta upp linda (bildlärare) och dra oss med alla tavlor till grand.
- När vi är klara på grand så blire shopping och kinamat med jennifer.
- Alice i underlandet 3D med jennifer, hon bjuder! Födelsedagspresent.
- Sova hos jennifer, om jag inte får nån riktigt jävla äklig tandvärk.

Idag var jag och linda på nån sminkkursgrej på face. Känner mig fin, vill se ut såhär varje dag. Ska nog dit och köpa några produkter nästa vecka tror jag, nån som vet om dom är bra eller?
Nu har erica åkt långt bort i en vecka, synd, kommer saknarej. 
Nu ska jag göra klart en tavla som ska med imorgon, hörs kanske imorgon då, annars på söndag, pussen.

Btw, vad jag förstår så är det typ på söndag halv tre som dom öppnar så man kan se tavlorna på grand i uppsala.

Kommentarer
Postat av: erica

jag är HEMMA :D

2010-03-27 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0