saknat mig?

I lördags åkte jag som sagt till tandläkaren först, har fått tandställning påunderkäken nu också, inte skönt. Sen åkte jennifer och jag till grand för att fixa inför idag.

Döskallarna är mina!

Den här åkte också med, fast den har ni väl sett förr.

En annan ny som jag inte har visat er.



ASmysigt väder vare ute!

Åkte hem till jennifer på kvällen, och ja jag är normal.

Och idag vare dags för allt på grand, efter att ha vart där i mer än fem timmar så fick jag veta att jag gick vidare till länsfinalen! SKITKUL verkligen! Är så glad för alla positiva kommentarer jag fick!
Så snart gäller det igen, den 14e maj smäller det, så välkomna till grand i uppsala då! Grattis till alla andra som kom vidare! Alla banden var verkligen asbra, ni som inte var där missade verkligen nått!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

VI HADE FEDT KUL :O ALLA BAH OMG VA COOLA NÄR VI GICK FÖRBI LIKSOM, ELLER NEHä VARE INTE SÅ AHA xD

2010-03-26 @ 21:54:55
URL: http://jenniferry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0