Tonight i have to leave it

Är hemma från skolan idag. Ont i nacken & tandvärk (pga att tandstälningen har blivit konstig) vilket resulterar i världens huvudvärk och en liten sväng av feber = inte kul. Gick och la mig halv nio igår och sen har jag typ sovit tills klockan tolv idag, skönt. Om cirkus en timme kommer mamma och hämtar mig för at köra mig till tandläkaren för att fixa tandställningen, sista tiden innan onsdag så är väl smått tvungen. Sen ska jag försöka få nån tid hos nån doktor eller nått för min nacke så snabbt som möjligt, blir väl kanske inte förns nästa vecka. Ska även försöka få tid hos en optiker nästa vecka, haha många fel på mig just nu.
Här har ni tre låtar som går på repeat här just nu. (och angående mitt användarnamn på spotify, det var inte jag som kom på det, haha)

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHA lite kompiskt, men så är det för mig med, springer hos doktorn var och varannan dag känns det som xD nejmen en massa små saker

2010-03-31 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0