del 2



Framme i göteborg och adam stod för underhållningen på vägen till universeum.

framme!

Alex leker

Erica

Erica, Amanda, jag och Kerstin!

HAHAHAHA så jävla äcklig...




Vincent raggar tjejer

Efter universeum traska vi vidare till vandrarhemmet vi skulle bo på och packa upp. Vad är en klassresa utan tvspel?

Och dator?   Erica och jag stog och rocka för fullt till kamphund, pontiak, spice girls och mycket mer.

Medans vi dansa och sjöng försvann alla så Erica och jag gick ut och lekte

Sen började alla komma tillbaka

I våran klass gillar vi att visa vår kärlek.

Sen ramla det in fler folk och vi satt och snacka hela kvällen

Dag 2 var det dags för liseberg. Men innan det han ju halva klassen sitta vid datorn och leka med lite chatroulette.

Sen var det dags att ta oss till liseberg.

Vi började med att åka lisebergbanan tillsammans.

Amanda och Kerstin.


Flumeride gjorde mig våt


Vi var ju tvugna att fika på Ben & Jerrys glasscafe, fyfan va gott de va!!!

Simon och Erica!

Min kexchoklad till vänster<3

Vår klass gillar kexchoklad!
Det var iaf en väldigt lyckad dag på Liseberg. Innan jag åkte dit var jag rädd för höjder och karuseller, nu har jag stolt åkt balder flera gånger om!

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva kvällen borta på vandrarhemmet men det slutade iaf med att vi(Erica, jag, Elin och Amanda) först satt på en bänk och snacka med en kille i typ två timmar, sen fick vi med oss honom hem och han, Elin, Erica, jag, Amanda, Mathias och Simon sov i vårat rum, haha. Trevligt värre, sov inget den natten.

Morgonen sista dagen var stressig, alla skulle äta, duscha och städa samtidigt.

Vi avslutade vistelsen i göteborg med shopping. Det var hemskt, har aldrig vart så trött och har aldrig vart på ett ställe med så få bänkar.
På resan hem hamnade alla i klassen i vagn 3 förutom jag, Mathias, Emelie och Uckis som hamnade i vagn 6. Men Elin kom och underhöll mig och Mathias, trevligt värre! Och jag hade fel när jag sa att jag skulle komma hem nio, kom hem klockan elva.


Kommentarer
Postat av: erica

fyfan, oförglömligt. men bilderna på mig HAHAHA alltså kan man vara fulare?

2010-05-29 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0