dobermann


Klänning / H&M
Cardigan / H&M
Nagellack / H&M
Armband / Mammas
Ringar / H&M, Gina Tricot, Mammas
Mycket h&m idag.

Köpte två klänningar när vi var i göteborg, båda på h&m, här är den ena av dom. Jag har inte haft kjol eller klänning på två år (förutom på skolavslutningen i åttan) kan jag nog ärligt säga, men just nu känns det helt rätt!
Idag har det vart soligt och varmt, synd att det blåser kallt bara. Hoppas det håller i sig ett tag nu! Var ju inte så jättemysigt väder förra veckan.
Jag använder för mycket ! när jag skriver inlägg. Det var nån svenskalektion jag fick lära mig att man inte skulle missbruka !. Kommer inte ihåg hur ofta man skulle använda det men det var inte ofta iaf. Det här sitter nu i lite som tvångstankar, har jag fler än ett i ett inlägg så är det för mycket har jag fått för mig. Ändå har jag 2, 3st i typ alla inlägg, jobbigt. Bara jag som hakar upp mig på sånt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0