Ett sista inlägg...


Nu går mitt tåg om en timme!
Mina macarons blev lite bleka, hehe. Hade nog i för lite kakao? haha åh varför blir dom aldrig bra? Goda är dom iaf.
Mitt tåg går om en timme som sagt. Ska först ta tåget in till uppsala för att möta klassen, sen tåg mot stockholm för att byta till tåget mot göteborg! Så det här blir det sista ni hör från mig på ett tag. Kommer hem på torsdag, fast det är vid nio och kommer va nog va jävligt trött då så kanske inte uppdaterar förns på fredag, kanske nått inlägg från mobilen?
Varför ska jag alltid gå upp så onödigt tidigt? har inget att göra nu, är helt klar. Men men, kul ska det bli nu iaf! Fast det ska typ va lite halvdåligt väder...
Idag: mulet på eftermiddagen men soligt på kvällen, 11-13grader
Imorgon: soligt och 14grader
Torsdag: mulet och 13grader.
Mindre kul väder om ni frågar mig...

Kommentarer
Postat av: erica

ÅÅÅH så KUL. längtar hohohohohue...har ont i magen föfan:(

2010-05-25 @ 07:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0