fredag!



Åkte först med amanda hh till grand och hängde upp tavlorna, vänster är amandas, höger är mina!


Sen mötte vi hqusen och fikade!


sen drog hqusen och jag och åt på sugu(?) som ukmgrejen bjöd på

Sen drog jag mig tillbaka till ukm där steel electric drog igång hela kalaset, dom gick även vidare till riksfestivalen, grattis! Själv kom jag inte längre än såhär, synd, men det var en trevlig dag iaf! Har tagit fler bilder med analog kamera men det tar väl nån månad till innan ni får se det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, alltså wooken va f'n inte go, helt fettig :'(

2010-05-15 @ 09:55:51
URL: http://moui.blogg.se/
Postat av: erica

alltså åååh, att jag inte kom.. så jävla typiskt mig. kommer säkert vara sjuk då vi ska åka till göteborg.. JÄVLA SKIT

2010-05-15 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0