Hittade lila och blå hårfärg i mitt rum...

fick mig att tänka på min födelsedag förra året. Kvällen innan hittade jag nämligen lite rosa hårfärg och tänkte ''jo men det skulle väl va coolt med lite rosa slingor''(klockan va två på natten,så de va väl egentligen på min födelsedag, och jag tänkte inte riktigt klart)  Det hela slutade iaf med att jag ångrade mig så fort jag hade haft i färgen och den började verka. Reaktionen var typ ''oh shit, fan vad håller jag på med''. Vågade inte visa mig utanför mitt rum för att jag skämdes över hur fult det va så jag fick tvätta bort det med sminkborttagning, hahahaha. På morgonen när min familj kom in och sjöng för mig gömde jag mig under täcket, när dom tröttnade på det och drog av mig det så var deras reaktion typ ''...Har du färga håret?'' Eftersom vi skulle ha gäster vid ett så blev mamma iväg tvingad på morgonen att köpa hårfärg, inte så populärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0