Måste skriva av mig

Måste dela med mig av min lycka, längtar så jävla mycket till massa saker!!
På fredag ska jag och jennifer till stockholm, rix fm festivalen. Haha fråga inte varför, vi vet nog knappt själva.
På lördag ska jag och linda ha fett kul!
På måndag ska jag till tandläkaren, kanske inte så jättekul men missar en timmes dryg mattelektion och blir ett steg närmare snygga tänder.
På tisdag åker jag och min älskade klass till göteborg i tre dagar, fyfan va kuuul!!!
Och så nästa helg måste jag se prince of persia som hade premiär idag, jake!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och glöm inte ställa frågor till jennifer om ni vill veta mer om vad hon tycker om mig, frågor om oss, frågor om henne... Iaf, här hittar ni den

Kommentarer
Postat av: Amanda

Funderar på att ta en sväng föbi rix fm festivalen också, hehe.

2010-05-20 @ 18:45:14
URL: http://moui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0