Nu det alla väntat på...

Vet att jag inte uppdaterat på jävligt länge men har inte haft tid! Kan iaf berätta vad jag gjort seaste dagarna;
Lördag: Först stadsparken och sen 18års fest med linda, mycket tevligt!
Söndag: Ta sig hem, först till linda och sen hem till mig.
Måndag: Var jävligt fräscht väder, hela klassen schteekte i solen + att vi gick och köpte glass på lunchen, gott! Sen åkte jag hem och solade i en timme typ innan jag cyklade till jennifer. Justja, första gången jag gick barbent till skolan i år!
Tisdag: Nästan lika fint väder, åkte till jennifer denna dagen också. Sov lite i hennes soffa, kolla runt på datorn, gjorde inget speciellt, chilla!
Idag; Hade bild x2 (först med profilen, sen med klassen) Sen käkade vi innan vi åkte till fyrishov med klassen och gjorde nått simmprov, gick väl bra. Sen efter det åkte jag och erica med mamma till gränby och köpte avslutningsskor och skor till balen.

Minns ni väskan jag visade er tidigare i år? Nu har den kommit ut i butik! Själv köpte jag en i brunt. Och såhär ska jag bära den i sommar; till ett linne och shorts! Perfekt när vi ska till liseberg med klassen nästa vecka!

Vad jag ska ha på 9rnas bal(vårfest) Tror jag ska ha dom där skorna iaf, om jag inte hittar nått bättre! Klänningen kommer från lindex och skorna från h&m.

Till skolavslutningen! klänning från bikbok och skor från h&m.

Nu ska jag grilla med familjen, hoppas ni har en lika trevlig kväll som mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ang. frågestunden :) vilken färg på håret är caroline finsat i? vore kul att veta xD;

2010-05-19 @ 20:32:56
Postat av: Amanda

Det var på tiden, haha!

2010-05-19 @ 21:12:17
URL: http://moui.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men hahah såna skor ska juh jag ha på skolavslutningen :P okej får hitte på nå annat.... xD

2010-05-20 @ 20:52:18
URL: http://jenniferry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0