Svaren

Varför är Carolin så JÄVLA SEG på att uppdatera?  
Svar: Ja helt enkelt för att Carro har ett liv :) asså utanför bloggen :D

vilken färg på håret är caroline finsat i?
Svar: Jag tyckte Carro var jättefin i brunt hår :) men nu när det är sommar är blont verkligen nåt att satsa på :P

vilka egenskaper gillar du mest hoss Carolin? Hur gamla va ni när ni lärde känna varanndra?
Svar: Carro är snäll och rar och jag kan prata om allt med henne. Hon är pålitlig och jag vet att jag kan lita på att hon inte sviker. Jag tror vi gick i tvåan, det var nog mest på fritids vi umgicks då.

Vilken är Caros vafforit högtid? eller årstid?
Svar: OFC är det min födelsedag då hon tycker det är en högtid. Nej men jag tror inte hon har nån favorithögtid faktiskt. Hennes favorit årstid är sommaren :D

Nu har ni fått svar på dessa få frågor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0