tjena

Det är inte ok att ha två chipspåsar och typ 20st kexchoklad ligga på rummet, går inte att sluta äta då.
Har vart sämst update senaste tiden men har vart så fullbokad att jag inte ens kunnat sova = jääävliiigt trött.

Fredag: Började i skolan 11:15. Va tvungen att dra hemifrån vid tio så satte klockan på 8, vaknar men är så jävla trött så sätter om klockan på 8:45. Går upp 8:45 för att duscha, det finns inget varmvatten och jag blir jävligt sur för att jag kunnat sova länge. Hade ingen lunch i skolan och åt inte hemma så mitt första mål på dagen blev mackorna på estetprofilen halv tre. Och att jag inte ätit gjorde mig ju inte direkt piggare.
Efter skolan åkte jag hem för att senare dra till Linda och sedan vidare till björklinge. Var jävligt trött, tur att det finns power king. Hade en kul kväll iaf!

Lördag: Låg och halvsov på en soffa på natten, så fick alltså inte sova då heller. När jag kommit hem skulle jag vidare till jennifer. Var så jävla trött att jag somnade nästan i duschen, hahah? Stog och nickade till hela tiden så jag tänkte ''Jag måste vila ögonen'' Sen vakna jag till när det börja rinna ut vatten på golvet, mindre lyckat. Sen när jag skulle iväg så ville inte moppen funka, kanske bra det. Fick sova några timmar på soffan medans jag vänta på att pappa kom hem och kunde ladda batteriet till moppen så jag kom iväg vid tio tiden. Trevlig kväll med jennifer, film och dator som vanligt, haha!

Söndag: Åkte hem från Jennifer vid fyra. Sen dess har jag bara ätit, ätit och... ätit. Tar igen att jag inte kunnat äta sen i måndags! (ibland är det verkligen inte ok med tandställning)
Btw så fyller pappa år idag, det är mors dag och jag och mamma har namsdag!
Nu ska jag läsa igenom lite sogrejer, har prov imorgon och har inte ens rört boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0