Trevlig tisdag


Vad tycker ni om hatt-trenden folk?

Näst sista skoldagen den här veckan, skönt! chilldag imorgon också; bild med profilen, bild med klassen, matte(tråk men går väl an), idrott(värsta ämnet ifall inte elin kommer o vi har vår spessidrott som äääger) och hk!
Har nyss mailat över lite info och bilder till dom som håller i ukm som dom ville ha, har vart strul med min mailadress, den måste vara svår att bokstavera tydligen, haha, men nu är det gjort iaf.
Nu hade jag tänkt att äta, och sen städa. Vet att jag sa samma sak igår men då var jag trött och tyckte det var mycket roligare att se på film. Men nu måste jag verkligen, imorgon kommer jennifer! Tror vi ska försöka göra macarons (eller hur det stavas/heter). Vågar inte ge mig på det själv, suger på sånt där marrängtjaffs som tex bottnen på biskvier. Men när jag och jennifer är i ett kök tillsammans kan det inte bli annat än bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar verkligen stråhattar, så hett!

2010-05-11 @ 17:43:59
URL: http://moui.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kan bero på att vi e baraBÄST ;D<3

2010-05-11 @ 20:56:35
URL: http://jenniferry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0