chchchchchanges

Förstår att ni undrar vad jag gjort närmaste dagarna så tänkte berätta det dååå:
Onsdag = Först skola och sen shopping med Ericaa, så nice.
Torsdag = Först åkte jag till lundellska och mötte Jennifer, Henrik, Marcus & Josefin. Sen åkte jag & Jennifer hem till mig och chilla.
Efter det åkte jag in till stan och mötte Filip, sen drog vi hem till Lollo och chilla, trevligt värre. Sen palla vi inte ta oss hem i tid så vi sov över där, mys.
Idag = Filip drog hem från Lollo tidigare men jag stanna lite längre, kollade klart på Hitta Nemo, drack chai te(sjuukt gott) och snacka, trevligt trevligt. (Mycket chill och trevligt här)
Sen nu så vet jag inte vad som händer ikväll men det händer väl alltid nått.
Nu tänkte jag hitta nått att äta, cyaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0