Lördag


Såhär startar man en lördag på mitt sätt

Jävligt seg uppdatering senaste tiden, men har inte hänt så mycket och har inte orkat tagit outfits bilder.
Men igår var det iaf äntligen fredag = Teori på idrotten inför provet nästa vecka, redovisning på engelskan, en snabb fredagslunch på fem minuter, klassråd, sluta lite före tolv, ta bussen ner på stan, gå till bussen, träffar på Jennifer, åker hem, gör typ ingenting, fräschar upp sig, drar in till stan och träffar Filip & sen hem och sova!

Nu ska jag gå och duscha och fixa till mig för att sedan åka in till stan och träffa favvotjejerna från klassen och dra hem till Linda(också en av favvotjejerna såklart). Kanske, kanske slänger in ett inlägg till innan jag drar!

Dags för en ny header också nu när jag har ny frilla, ska försöka slänga ihop en imorgon eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0